About Earl Carter

Read All Posts By Earl Carter

91 thoughts on “Bart Baker – Miley Cyrus “Wrecking Ball” PARODİSİ | Türkçe Altyazılı (CC)

  1. o değil de sinir çeviri bi şey soracağım bunu çeviren biri daha vardı ama ikinizin çevirdiği farklı gibi mesela o baştaki erkek gibi görünmediğim zamanı hatırlıyor musun dediği yer niye böyle herkesin anladığı ingilizce farklı mı?:D

  2. JOEY AND ALEX OHMYGOD IM SUBING FOR THIS 😝😝😝😝😝😝😜😝😝😜😝😝😜😋😘 😙😋😏😏😙😳😋😖

  3. bi yeri yanlış çevirmişsiniz bir duvara dayıyorum deil şimdi bir duvarla çiftleşiyorum olcaktı 🙂 orjinal türkçesini telefonla izlemiştim kolay gelsin bu arada çevirilerde 🙂

  4. Miley dışında hepsine yapsınlar ama olmaz gerçi sadece q vido çekdi mileyle ilgili taylorun bütün şarlkılarını çekdi 🙂 (anti değilim)

  5. adama küfür eden dostlar adam ünlülerin dıştan görünüşlerini aktarıyor adama küfretmeden bi akıl edin şunu

  6. çeviri çok iyi olmuş ve bart baker çok güzel konulara deyinmesine bayılıyorum artık kendini dünya yıldızı sanan herkes soyunuyo

  7. bu adam ne kadar da gereksiz . ancak kendini küçük düşürüyor. insanları salakca eleştiren bir zavallı bence.

  8. miley cyrus pisliğiyle az bile dalga geçmiş. kızı görünce midem bulanmaya başlıyo ya. bart baker ı seviyorum bnm düşüncelerimi komediye vuruyo resmen :)))))

  9. insan parody yapar komiklik yapar küfür eder vs. ona lafım yok ama bu Miley'ye hakaret ediyor resmen olmadıgı biriymiş gibi göstermeye çalışıyor. Miley'nın tırnağı olamaz bu sürtük Miley seni takmıyor bile bart baker'cığım

  10. Allah aşkına lütfen 12 13 yaşında ki yabancı ünlüleri kendilerine idol edinmiş şu çoğunluğu kız tayfayı banlayın, lütfen. Ulan bart gerçekleri söylemiş siz niye gidip göz önünde duran şeylere rağmen hala savunuyosunuz anlamıyorum. İdolleri kurt cobain, 2pack vb gibi efsaneler olsa tamam ama gidip miley, justin gibi ergen olan ve kendileri gibi ergenlerin beynini yıkayan bu tiplere özenmek idol görmek nedir mk. Bu yorumun altına bana hala bu tarz pis kliplerle beyin yıkayan popcuları savunmaya gelmeyin ergen kızlar, zaten gelseniz de savunduğunuz saçmalık doğruyu alt edemez.

  11. BURDAN BU SÜRTÜĞÜN ERGEN FANLARINA SESLENİYORUM işte yazık miley sürtüğünün hiç bir bok bilmeyip HAVALI GÖZÜKMEK İÇİN SEVDİĞİ bir sürtüğü seven mallar topluluğusunuz bir sürtük için böyle yapıyorsunuz si bu ve bunun gibi sürtükleri sevmeye devam eden mallar topluluklarına acıyorum sadece bir sürtüğü seven mallarsınız SANKİ SİZİ TAKIYOR GÖTÜNE BİLE TAKMIYOR SİZ BU SÜRTÜĞÜ SEVDİKÇE O SÜRTÜĞÜN GÖTÜ KALKIYOR VE SİZİ TAKMIYOR BİLE CANISI BARTA LAF ETME KÖTÜ BİRŞEY YAPMAMIŞ MİLEY SÜRTÜĞÜNÜN NASIL BİRİ OLDUĞUNU VE İZLENME İÇİN NELER YAPTIĞINI AÇIKLAMIŞ SİZDE HALA ŞU SÜRTÜĞÜ SEVİP BEN BİR CYRUSUM DİYORSUNUZ AHHH AAH BU SÜRTÜĞÜ SEVDİKÇE BU KENDİNİ BİLEY SANIYOR HALBUKİ SÜRTÜĞÜN TEKİ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *